House of Kids: Digital Marketing Praktikant

House of Kids: Digital Marketing Praktikant

House of Kids søger ambitiøse og fagligt stærke praktikanter, der brænder for digital marketing og kommunikation.

Vi søger flere studerende, som er positive, gode til at tage initiativ og idérig. Du vil komme til at arbejde med og få indblik i en bred vifte af opgaver inden for bl.a. sociale medier, nyhedsbreve, annoncering og SEO. Praktikken vil blive tilpasset dine interesser og kompetenceområder, så vi forventer ikke du mestrer alle discipliner. Udarbejdelse af tekster er dog et centralt område, så du skal elske at skrive og have en kreativ tilgang til sproget.

Opgaver og ansvar

  • Udarbejdelse og implementering af nye SEO tekster
  • Vedligeholdelse og videreudvikling af nuværende SEO tiltag
  • Opdatering af billedmateriale på hjemmesiden
  • Assistere i opsætning af nyhedsbreve og posts på sociale medier
  • Lave annoncer til annoncering
  • Ad hoc opgaver som du vil få ansvaret for selv at løse

Vi vil også gerne lære noget, mens du er hos os, og du vil sikkert komme på nogle områder, hvor vi kan blive bedre. Det vil vi glæde os til at videreudvikle sammen med dig.

Faglige kvalifikationer

  • Stor skrivelyst og et kreativt sprog er et must
  • Du er skarp til grammatik – og det gør ondt i dine øjne, hvis nutids-r bliver brugt forkert 😉
  • Du kan sætte dig i kundens sted og kommunikere i øjenhøjde med modtageren – og du er ivrig efter at lære meget mere og udvikle dig sammen med os. 
  • Det vil være et plus, hvis du allerede har erfaring med en eller flere af følgende
    • SEO
    • Annoncering
    • SoMe eller nyhedsbreve
  • Derudover vil det være et plus, hvis du kan engelsk og/eller tysk på højt niveau.

Personlige kompetencer

  • Du er kreativt tænkende og tager initiativ til nye opgaver
  • Du kan arbejde selvstændigt, men fungerer også i et team
  • Du arbejder struktureret og er god til at bevare overblikket
  • Du kan overholde deadlines i en hektisk hverdag

Vi tilbyder

  • Indsigt og viden om marketing og kommunikation indenfor e-commerce
  • Mulighed for at være med i en vækst- og udviklingsperiode
  • Mulighed for at tage aktivt del i udviklingen af vores content
  • Søde kolleger og et team hvor man arbejder tæt sammen
  • Tilskud til transportomkostninger

Vi forventer meget af vores praktikanter, og vi stiller krav til både ambitioner og passion. Vi går samtidig også meget op i, at forløbet skal styrke dine kompetencer, og at du får både viden og erfaring med herfra. Du får tildelt en mentor, der er din daglige kontaktperson, og som løbende følger op på din læringsproces gennem praktikforløbet.

For at både du og vi kan få de bedste forudsætninger for et godt forløb, vil det være afgørende at praktikperioden er minimum 3-5 måneder. Vi er fleksible, hvis der er behov for at læse et fag ved siden af praktikken eller lignende.

En del af House of Kids
Send din ansøgning til lasse@houseofkids.dk
Emnelinje: Ansøgning Praktik Digital Marketing
 
I mailen bedes du tilføje:
– Ansøgning og CV som pdf
– Billede eller videohilsen
 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lasse Bilberg på tlf. 22 67 78 64.
Ansøgningsfrist: Vi kalder løbende til samtale. Lige nu er der plads til praktik i foråret 2022.

House of Kids er en online multibrandstore, som forhandler børnetøj, børnesko og interiør fra udvalgte skandinaviske og internationale brands. Virksomheden er etableret i 2005 af Helle Guldmann. Vi er på nuværende tidspunkt etableret i Danmark, Tyskland, Holland, Polen, Østrig og Storbritannien, men børn fra hele verdenen modtager dagligt pakker, sendt fra vores lokation i hjertet af Danmark.

House of Kids er en uhøjtidelig arbejdsplads med højt til loftet, stor fleksibilitet og en god stemning. At have en sjov, spændende og lærerig arbejdsdag er en høj prioritering. Vi forventer samtidig at der er fokus på resultater, salg og effektivitet. Vi er i en vækst- og udviklingsfase. 2021 indeholder bl.a. øget digitalisering, tiltag på nye og eksisterende markeder, løbende lancering af kollektioner fra vores eget brand samt udvidelse af det eksisterende produktsortiment.