04 maj Verdo: Studentermedhjælper med flair for IT og økonomi
Nu har du chancen for at blive en del af Verdo koncernen, hvis kerneforretning er at drive og udvikle kritisk infrastruktur til de lokalsamfund, vi er en del af med grøn omstilling og bæredygtig udvikling i højsædet.
Stillingen som studentermedhjælper giver en god start på din karriere, hvor du får indsigt i arbejdet i en stor og moderne virksomhed.
Stillingen er på strategikontoret, som består af 5 engagerede medarbejdere, som sammen med forretningen står for strategiarbejde samt digitalisering og bæredygtig udvikling i organisationen overordnet.
For den rette kandidat vil der være mulighed for at bidrage med teori fra dit studie om netop strategi, digitalisering og bæredygtig udvikling. Det er en fordel, hvis du har et godt kendskab til O365 pakken (Teams, Excel mv.).
Studiet er din og vores førsteprioritet
Derfor er arbejdstiden ca. 10-15 timer om ugen, som placeres, så det passer bedst muligt med din undervisning og din studieforberedelse. En typisk arbejdsuge kan bestå af 2-3 halve dage ugentligt.
Under eksamensperioder holdes der fri efter behov og iflg. aftale, og i ferier eller eksamensfri perioder vil der være mulighed for at arbejde flere timer.
Hvad skal du lave som studentermedhjælper?
Arbejdsopgaverne vil variere og blandt andet bestå i opfølgning på KPI’er, vedligeholdelse af plancher m.v. i vores Strategirum og koordinering af indsatser indenfor strategi.
Arbejdsopgaverne vedr. bæredygtig udvikling vil variere og blandt andet bestå i opfølgning på ESG-mål, koordinering af indsatser indenfor bæredygtig udvikling, datafangst i forbindelse med Verdos klimaregnskab, ESG data og EU taxonomi.
Hvem er du
Du er i gang med at gennemføre en relevant akademisk uddannelse, f.eks. oecon., merc., aud., eller jur ., hvor du opnår gode resultater. Du må gerne være godt i gang med din bachelor.
Du kan arbejde selvstændigt, er grundig, dygtig til at kommunikere, initiativrig og har et godt humør, og du er god i omgang med mennesker og ydmyg over for opgaven.
Du kan glæde dig til
Du får en alsidig hverdag præget af fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende arbejdsopgaver. Der er et uformelt og involverende arbejdsmiljø på arbejdspladsen, hvor trivsel er i fokus.
Du får sundhedsforsikring, lækker kantineordning, fitnessrum, et udbud af mange sociale aktiviteter på tværs af koncernen; fx personaleforeningens sociale arrangementer, jagtklub, cykling, julefrokost, sommerfest m.m.
Din arbejdsplads vil være på vores hovedkontor på Agerskellet 7, 8920 Randers NV, men der er også mulighed for hjemmearbejdsdage efter nærmere aftale med din chef.
Lyder det som noget for dig?
Har du lyst til at vide mere om jobbet, inden du søger, er du velkommen til at kontakte Strategichef Stine Brøgger Thygesen, mobil 51984852 og Sustainability Manager Line Risgaard Mortensen, mobil 41744305.
Vi tager løbende kandidater til samtale og forbeholder os retten til at ansætte, når vi har fundet den rette kandidat.
Ansøgningsfristen er 30. maj 2023.
Klik ind på ansøg-knappen og send os en motiveret ansøgning, som viser dig i jobbet og vedhæft dit CV, eksamensbeviser og andre relevante dokumenter.
Vi glæder os til at få dig med på holdet.