Danish Crown: Student Worker, Global Insights

Danish Crown: Student Worker, Global Insights

Brænder du for markedsanalyse og forbrugerindsigt – og motiveres du af at finde sammenhænge og historier i markedsdata? Som Student Worker i Global Insights bliver du en aktiv del af at sikre, at forbrugernes behov bliver hørt i udviklingen af brands, markedskommunikation og produkter hos Danish Crown Foods (tidligere Tulip Food Company).

Forbrugernes spisemønstre og holdninger til den mad, de spiser, er under konstant forandring. Hos Danish Crown Foods ved vi, at det kræver sit at forblive relevante for forbrugerne. Du bliver en del af Global Insights, som er en del af vores Marketing- og Innovationsafdeling. Her arbejder vi med at forstå forbrugernes adfærd og behov – og ikke mindst – med at forstå, hvor forbrugerne er på vej hen.

Global Insights er et mindre team bestående af to personer, hvor arbejdsopgaverne er yderst alsidige, og hvor vi har en bred kontaktflade med mange afdelinger på hovedkontoret i Randers samt med kolleger i udlandet. Du bliver en del af et dynamisk team i en global fødevarevirksomhed. Vi er i rivende udvikling med en ambitiøs strategi, og i dette studiejob kan du derfor hjælpe med at gøre en forskel på denne rejse. 

Få ansvar og vær med til at sikre vores høje datakvalitet 

Som Student Worker hos Global Insights bliver du ansvarlig for at håndtere opsætning af kvantitative markedsundersøgelser samt sikre en høj datakvalitet i de undersøgelser, der gennemføres. Du får hermed en aktiv rolle i at indsamle og monitere forbrugernes behov og præferencer. 

Derudover bliver dine opgave at: 

  • Arbejde med indsamlingen og analyse af markeds- og forbrugerdata på tværs af vores forskellige afsætningsmarkeder 
  • Opsætte og gennemføre web-baserede spørgeskemaundersøgelser samt at analysere den indsamlede data 
  • Bidrage til at sikre høj kvalitet i de data, vi indsamler. I den forbindelse vil du blive et vigtigt bindeled mellem Danish Crown Foods og vores eksterne panel- og analysesamarbejdspartnere. 

Du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, som vi naturligvis afstemmer individuelt ift. dine studier og eksamener. 

Nysgerrig og analytisk stærk studerende

Derudover forventer vi, at du er i gang med en videregående uddannelse enten på bachelor- eller cand.merc.-niveau. Det er afgørende, at du har mindst ét år tilbage af studierne.

Som person er du grundig og detaljeorienteret – og har en god analytisk sans. Du motiveres af at finde mønstre og historier i data. Samtidig er du god til at håndtere forskelligartede opgaver og holde flere bolde i luften, når tingene til tider går stærkt. Du er fagligt nysgerrig, vil gerne lære og motiveres af faglige udfordringer.

Du er fortrolig med Office-pakken, især Excel og PowerPoint, og du behersker dansk og engelsk flydende på skrift og i tale. Herudover forstår du dig på statistiske metoder og har eventuelt kendskab til og gerne erfaring med kvantitative markedsanalyseteknikker og -systemer. 

Appetit efter mere?

Det er nu, vi sætter kursen mod en mere bæredygtig fremtid for fødevarer, så vi håber, du vil med. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Consumer Insights Manager, Thomas Grøndahl på (+45) 31 95 82 02. 

Tiltrædelse snarest muligt. 

Send din ansøgning snarest muligt, da vi vurderer løbende. Sidste frist er 27. september 2020. 

We are a food company owned by Danish farmers supplying high-quality food to customers and consumers all over the world. From butchers to business developers, we’re more than 23,000 colleagues, all committed to lowering our carbon footprint and becoming climate neutral by 2050, for better food and a brighter future.